top of page
 
  • Laat uw huisdier nog even uit voor u hem/haar naar het trimsalon brengt. De meeste behandelingen zullen enige tijd in beslag nemen en het is vervelend als het dier zijn behoefte zolang op moet houden of in het trimsalon gaat doen.

  • Bij het uitlaten van uw dier in de nabijheid van het trimsalon, gelieve de uitwerpselen direct op te kuisen met behulp van een poepzakje. Geen poepzakje mee?
    Geen probleem. Kom gerust eentje vragen in het trimsalon en ik geef je met plezier eentje mee.

  • Probeer uw huisdier indien mogelijk met een droge vacht naar het trimsalon te brengen, aangezien een natte vacht niet altijd even goed te behandelen is.

  • Overleg eerst met mij wanneer u van plan bent uw huisdier voor een trimbeurt te wassen. Sommige vachten zijn namelijk moeilijker te behandelen na een wasbeurt.

  • Indien uw huisdier een medische afwijking heeft en/of een besmettelijke aandoening (kennelhoest, ringworm e.d.) en/of loops is, willen wij dat graag van tevoren weten.

  • Breng uw hond altijd aangelijnd. Andere dieren mogen gebracht worden in een bench of kooi.

  • Breng uw huisdier nooit met een volle maag.

  • Ik verzoek u uw huisdier vrij van vlooien te brengen. Er zijn goede bestrijdingsmiddelen. Advies hierover is in te winnen via uw dierenarts. Bij aanwezigheid van vlooien zijn extra kosten verbonden.

  • Mocht het voorkomen dat u niet tevreden bent of opmerkingen heeft over het uiteindelijke trimresultaat van uw huisdier, gelieve dit zo snel mogelijk persoonlijk te melden. Uw wensen/opmerkingen zullen uiteraard worden meegenomen in de volgende behandeling van uw huisdier en indien mogelijk direct nog worden uitgevoerd.

  • Wanneer uw hond een allergische reactie of een irritatie heeft door een trimbeurt, is het salon daar niet verantwoordelijk voor. Meldt dit wel zodat ik hier rekening mee kan houden en eventuele aanpassingen kan verrichten.

  • Bij veranderingen van de hond op gebied van medicijnen of gedrag graag melden.

  • Als er tussen de behandelingen door een ziekte is geweest wat besmettelijk is voor mens of dier ook graag melden.

  • Adres en telefoonnummer verandering graag doorgeven. Dit is belangrijk voor de administratieve fiche van uw dier. Zo kan ik u altijd kan contacteren, mocht dit nodig zijn.

  • Bij verhindering en/of annulering van een afspraak graag z.s.m., indien mogelijk, uiterlijk 24 uur van te voren bellen. Na 24 uur word er 50% van de kosten in rekening gebracht.

  • Wanneer u een afspraak maakt bent u akkoord gegaan met bovenstaande voorwaarden.

  • De foto's die eventueel gemaakt worden, worden alleen geplaatst op de website of op facebook met toestemming van de klant.
     

Corona maatregelen

  • Bent u of een familielid ziek, annuleer dan uw afspraak, wij zorgen ervoor dat uw hond na deze verschijnselen zo snel mogelijk een nieuwe afspraak krijgt. Laat de hond dan ook niet door iemand anders brengen, want het virus kan op de vacht van de hond zitten!

  • Bij binnenkomen gelieve de handen te ontsmetten.

  • Draag een mondmasker! Ikzelf zal dit ook dragen, om u en mezelf te beschermen

  • indien je bij jou hond blijft wordt er gedurende heel de tijd een mondmasker gedragen.

  • Breng uw hond op tijd, niet te vroeg en al zeker niet te laat, dit om contact met andere klanten te vermijden en mijn planning niet in de war te sturen.

Huisregels Trimsalon Felica

bottom of page